Kızlar merhaba 17. Haftadamda genel kontrolümde doktorum suyun kalmamış dedi ve beni riskli gebelik polikinliğine gönderdi doktorlar gelişmez yaşamaz alalım dediler ama bebeğimin kalbi attığı için ben takip yapılarak beklemek istediğimi söyledim şuan 19. Haftadayız bebeğimin hala suyu yok fakat kalbi atıyor böyle bir sorun yaşayıp doğumunu tamamlamış olan var mı. Bilgisi olan yazarsa sevinirim.