GulcanDongel Aslina sadece yakıyo evet bende hep korkarak gidiyorum ama sonra pişman oluyorum😂 vurulduktan sonra yan tarafına oturamiyosun bi saat falan sonra alışıyo bünye 😂 çocuğumuz için değer bence kuzum 🥰 bende sabah akşam 200mg kullanıyorum
Fatma7666 GulcanDongel denedim kuzum korkudan bayılacaktım yapamadım eşimle gidiyorum iğne yapıyorum dua ederek yapacak bişey yok yenemedim o korkuyu maalesef çok istedim olmadı 🤦♀️🥲
GulcanDongel Fatma7666 doğrudur canım Allah hepimizin yardımcısı olsun anne olmak zor, her gün bişey olcak korkusuyla yaşıyorum inan ki😓
Fatma7666 GulcanDongel Aynen zor Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguları Rabbim korusun kuzularımızı🥰🤲
[silindi] dkbyk 200 mg kullanıyorum fitil olarak akşamları 1 tane alıyorum. Daha önce düşük yaptığım için doktor verdi.