melikeyldrm_54 dkbyk 100 kullanınca günde iki veya 3 kullandırıyolar ben 200 mg günde tek kulllanıyorum düşük tehlikem vardı doktorum fitil olarak değil içmemi söyledi gece yatarken o yüzden yan etki Bile yaşamadım
GulcanDongel Fitil olarak kullanıyorum 200 mg sabah akşam. İkizlerimden birini kanama yüzünden kaybettim, şimdi hem fitil hem iğne kullanıyorum.
GulcanDongel Rabia063 aynen katılıyorum, pruloton iğne var bugün hatta vurulcam korkuyorum açıkçası. Fitil daha kolay 😬
Fatma7666 Rabia063 Aşırı korkuyorum vallahi onu nasıl koyacam diye yapamazdım 🤦♀️🥺iğneyi gözümü kapattım yaptılar dua ederek biraz korkak bir yapım var 🤦♀️🥺
dkbyk Yaa simdi benden 3-4 damla kan geldi acile gitmistim baska dkktor hap verdi dunde kendi doktoruma gittim hap kullanma fitil kullan dedi ama recete vermedi eczaneden gidip alabilirsin dedi eczacida 100 mu 200 mu diyince kaldim oyle :/ hap 200 du
Aslina GulcanDongel ay pruloton çok fena😢 haftada bir vuruluyorum bugün vuruldum bende yaktı ki nasıl yaktı. Sabah akşam da 200mg fitil kullanıyorum.
GulcanDongel Fatma7666 emin ol bende ilk koyduğum da korkarak titreyerek koydum, ama ikinci koymam da alıştım şimdi hemencik hallediyorum, fitil daha etkili, bence sen fitil olarak kullan.
Fatma7666 GulcanDongel denedim kuzum korkudan bayılacaktım yapamadım eşimle gidiyorum iğne yapıyorum dua ederek yapacak bişey yok yenemedim o korkuyu maalesef çok istedim olmadı 🤦♀️🥲
GulcanDongel Aslina sadece yakıyo evet bende hep korkarak gidiyorum ama sonra pişman oluyorum😂 vurulduktan sonra yan tarafına oturamiyosun bi saat falan sonra alışıyo bünye 😂 çocuğumuz için değer bence kuzum 🥰 bende sabah akşam 200mg kullanıyorum