Bebişler büyüdükçe alanları da genişliyor haliyle,o yüzden her zaman karnımıza yakın olmuyorlar.Pozisyonlarından dolayı hareketleri bazen az hissediyoruz ayaklarını karnımıza dayamıyolar misal😁🤭🥰 o yüzden endişelenmeyin içerde dönüp farklı bi pozisyon alınca hareketler düzeliyor.Endişelenmeyin Allah’ın izniyle bişey olmaz sadece takip edin mutlaka,sevdiği yiyecekleri yiyin örneğin hareketleri ona göre takip edin ona rağmen aksi bi durum varsa doktorunuzla görüşün derim.Ben kendi kendime öğrettim kendimi dinleye dinleye napalım kafayı yiyeceğiz yoksa doğurana kadar 🤭🤦🏻♀️😂