zeytinkiz metehaninannesiii aşırı kalabalık oluyor malesef 40 kişinin kapıda kuyruk oldugunda şahit oldum 🤦
Dbe24 Ogi8 ben izmir aliağadayım geçenlerde a101e gittiğimde kapıda yazıyordu ondan sordum acaba bimdemi değişti diye
NilGrl Kubraylmz0 bime bile zam gelmiş yaa. 2 li zıbın 10 tl idi. Şuan 15 tl olmuş ne anladım ben bundan e bebekte falan da zaten tanesi 7-8 tl. Bende tekrar gelirse zıbın alırım büyük illa giyilecek Diye düşünüyordum aynı fiyat valla o çileyi çekmeye gerekyok.🤷🏼♀️
Semashbl NilGrl geçen annemle kardeşim de ebebek de indirim var dedim uğrayıp baktılar sağolsun indirimden ikisini 15 e aldılar 6 tane hem de gayet güzel yumuşacık hepside o yüzden kıyafete oralardan indirim takip etmek daha mantıklı geliyor bana da 😊