Ilkayy biz de yarın gidicez.sata göre 8+3 ultrasona göre 8+1 olmuş olacak.acaba büyüdü mü hareket ediyor demiş arkadaşlar acaba hareket edecek mi çok merak ediyorum.siz doktora gittiyseniz yazar mısınız hareket ediyor mu 😍 benim düşük riskim var kalbini duysam bile yeter içimi rahatlatır.yarın olsun da hemen 💙