Ilkayy Kızlar bugün bebeğimi görmeye gidicem son adet tarihine kadar 9+2 ulturosona göre 8+4 Çok heyecanlıyım büyüdü mü ne şekil görücem çok merak ediyorum ☺️☺️☺️❤️❤️
Dry35 Ilkayy ay dün ben gördüm 9+3 ken elleri kolları gövdesi uyuyordu gittiğimde annen gelmiş seni görmeye uyumak nedir uyan yani dedim sanki sesimi duydu kıpır kıpır eller kollar nasıl tatlı ya düşünsene 4-4,5 cmsin sen ya el kol nedir 🤣 ay çok mutluyum kalbim hopluyor bide 1 hafta önden gidiyormuş gelişim olarak 10 haftalığa gelmiş apta aşıklar gibi gülerek geziyorum beni yollarda görürseniz deli demeyin 🤣🤣
denizanasi1 Bende bugün bebeğimi görmeye gidicem😊 37+2 olduk biz, darısı başına inşallah. İlk haftalar çok ayrı bi heyecan oluyor, hafta ilerledikçe cinsiyet heyecanı, sonra yüzünü gözünü görme heyecanı 🥰 her evresi farklı bi heyecan
Ilkayy denizanasi1 ay evet 1 ay sonranın heyecanı bile var şuan acaba cinsiyetini gösterirmi 1 ay sonra site 😃🥰🥰
Mom080 denizanasi1 20 haftadan itibaren doktorum renkli ultrason kağıdı veriyor yüzünü gördüğüm artık ultrasona gitmek inanılmaz keyifli ve heyecanlı oluyor benim için ❤️
denizanasi1 Ilkayy bizimki 13 haftalıkta göstermişti, ama keşke ısrar etmeseydim illa cinsiyetini öğrenmek istiyorum diye. Çünkü cinsiyet karmaşası yaşadık 😂 önce erkek, sonra kız, sonra kesin olarak erkek 😀
Ilkayy denizanasi1 bende 1 ay sonra 13 haftalık filan olucam bakalım doktorum söylemezse ben sormam 🥰😂
Ilkayy Dry35 ay bak şimdi tam kalbimden vurdunuz inşallah bende görürüm ya doktorumda şanslı isen görürsün dedi ya daha çok heveslendim 🥰😂😂
Dry35 Ilkayy ayy ayy bütün gece videosunu izledim çok aşığımmm çokk ❤️❤️ Aklında olsun doktordan izin isteyip telefona çekiyorum
HavvaDemirr Bende 8haftalıkken gittiğimde minnacıktı bakınca hayret ediyorsun 12 . Haftada bi gittik kocaman olmustu tekmeler hoplamalar cinsiyet göstermeler çok yaramaz bi erkek bebek bekliyoruz inşallah şimdi olduk 25 zaman çabuk geçti 😌
Ilkayy HavvaDemirr allah kucağına almayı nasip etsin 🥰 böyle şeyler dedikçe daha çok heyecanlanıyorum ☺️🥰🥰
HavvaDemirr Dry35 bence de çıksınlar artık karşıma ultrason resmini koydum bakıp bakıp allah allah bu benim mi diyorum onla konuşuyorum aman da benim oğlum minnak burunlum diye sürekli eşim falan gülüyor 😂
HavvaDemirr Ilkayy amin canım inşallah senin haftalarında zaman geçmiyordu hiç her hafta beni ultrasona götürün diyordum doktor ayda bir geleceksin diyince sinirleniyordum insan merak ediyor neler oluyor acaba diye 😁
minikprensimmm123 Ilkayy İnşallah hepimizde güzel haberlerle döneriz bende gidecem bugün ikili test için 🤗🤗
Ilkayy HavvaDemirr ben en son ayın 16 sında gittim 2 hafta sonra gel dedi. Ondan sonra ayda 1 kere gel dedi 🥰