Safiyecicek Benim 18 günüm kaldı ama hiç tık yok ağrı falan sadece çok agirlastım yatıp kalkmak çok zor artık 😊
Besolaraa Safiyecicek Günaydıınlaarr 😅 hiç uyumayan ben 22 günümüz kaldııı😁 biran önce doğdun da kavuşalım istiyorum vajinaya baskı kasık ağrıları ve düzensiz sertleşme hissediyorum 🙃
Irem1919 Safiyecicek son 23 günümüz kaldı ama sancılarım var zaten 33 haftadan beri nstde sanci cıkıyo bel ağrılarım beni öldüruyo çok ağırlaştim ödem topladim bide ayaklarım davul gibi 🤦♀️ inşallah sağ salim alırız kucağımıza 🤱
Safiyecicek Besolaraa Sağlıcakla kavuşalım inşallah.Benim göbeğim acıyor seninde öyle mi çok gerginiz patliycak gibi 😁
Safiyecicek gzdgzd Sen yine de nst ye güvenme canım sancı çıkmayıp da akşamına doğuran var yine çok ağrıların olursa doktorunla görüşürsün 😊
Safiyecicek Brcklc Rabbim sana bağışlasın.Allah yardımcın olsun inşallah.Ben bile heyecanlandım sen öyle yazınca sağlıcakla kavuşun inşallah 😊
Safiyecicek Irem1919 Rabbim yardımcın olsun canım ☺ Bende çok agirlastım artık oturduğum yerden kalkamıyorum ve benim ağrımda yok doktor aşağıda dedi ama ne zaman gelir bende bilmiyrum 😊
Sevil2204 Safiyecicek 10 günümüz kaldı ara ara düzensiz sancılarım ve kasılmalarım oluyor ve aşağıya çok baskı yapmaya başladı baş aşağı 1aydır bekliyoruz gelsin artık diye salı kontrole gitmiştik ilk defa net şekilde yüzünü gösterdi çok güzeldi kaşlarını çatmıştı biraz kızgındı kuzum yerimiz daraldığı içinmiş 🙈😍
Safiyecicek Sevil2204 Benimkide başı aşağı hatta o kadar aşağıda ki yüzü gözükmüyor hiç yüzünü göremedik 🤷♀️ son 18 gün bizimde.Rabbim sağlıcakla kucagimıza almayı nasip etsin 🤲
Pinarpinar Benimde 11 günüm var allahiz izniyle stres heyecan korku hepsini bir arada yasiyorum yani sıra aşırı mide yanmam halsizlik var bende
Oznur2z1 Safiyecicek son 22 hiç doğurcak gibi değilim 😬 ama bi an önce gelsin istiyoruz artık kasılma sancı hiç bir şey yok
Safiyecicek Oznur2z1 Aynı bende öyleyim ama bazılarının doğuracağı günde olabiliyormuş ağrıları canım sağlıcakla gelsinler inşallah 😊
black8 Safiyecicek son 1 gün 🌸 cumartesi sabah doğum Allah kısmet ederse, hiç uyuyamıyorum, aşırı kaşıntı var bende 3 aydır geçmedi. Bide ağırlaştım tabi dönemediğim için de uyanıyorum sürekli. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏼
Keremiko Safiyecicek 39+2 normal dogum bekliyoruz. Kasik agrilari hat safhada ama nst sanci vs baska belirti yok. Bakalim saglikla gelsin hayirlisiyla😊
black8 BrcHmt kız bebek canım, tam 39+0′da sezaryen doğumla doğacak. 3760 gramdı kilosu 2 gün önce. Zamanında oluyor evet erken doğum durumu yok.
Fatos007 Safiyecicek Son 19. İki gündür karnım ve kasıklarım kasılıyor doğum mu geliyor diye düşünmekten duramıyorum. Bebek daha ne döndü ne kanala girdi yan duruyor. Yarın büyük ihtimalle doğum şeklini konuşucaz kontrolde.