Buz dolabim felaket kokuyor kaç gündür siliyorum çıkarıp yikiyorum sirkeyle siliyorum yok çok kötü kokuyor bütün iştahımı kaciriyor acar acmaz kapatiyorum ve alip hiç bisey yiyemiyorum icinde ne varsa attım kokuyor diye yeniden aldım yine kokutmuş sanki hepsini ne yapsam kokudan kurtulurum yada acaba psikolojik mi gece gece buz dolabiyla uğraşıyorum 🤷🏻♀️