Kızlar şuanda hastane odasından yazıyorum 😊 dediğim gibi 37+3 haftalıktım daha zamanım vardı açıkcası ☺️ sabah kalktım güya temizlik yapacaktım annemi bekliyordum kahvaltı hazırlarken birden suyum geldi ilk önce çiş sandım ama değilmiş tutamıyorsn ama hiç sancım yok tabiki neyse hemen eşimle annemi aradım suyum geldi dedi hepsi şok oldu neyse hemen duşa girdim kendimi temizledim bide 4 yaşında oğlum var evde. Eşim geldi kahvaltı bile yapmadan hastaneye geldik suyum geliyor ara ara ama 1 cm açıklık var dediler dedin ki kesin Suni sancı yicem töbe doğuramam hemen 🙂 neyse alttan muane olunca belim ağrıdı yavas yavas sancı değil de ağrım oldu hemen teyzemi aradım Meryem Ana otunu suya koy dedim hemen koydu sağolsun. Saat 12 bucuk da nst bağladılar sancım 20 çıkıyor ama benim sancılar 1 yada 2 saat sonra başladı. Ebe inanmadı sancın çıkmıyor dedi bi muane etti 6 cm bu arada Suni sancı filan yok bağlı değil sadece normal kahvaltı yapmadığım için gıda serumu var. Dediki 2 saate doğurursn. Snra lavma yaptı hemşire bişey gelmedi sonra wc gitme gelirse yap dediler mecbur yapmak zorunda kaldım yerin dibine gire gire 🙄 sonra saat 3 bucuk da doğurdum kızlar 1 cmle geldim çok şükür o yüzden inanın Meryem Ana otuna onun sayesinde oldu bin şükür 💪 2.800 gr keremim doğdu tabiki dikiş im var ama buna şükür 😊