Minnos_42 minikturta yaaa biz de 23+4 teyiz ve bende yarim saattir bebeğimin hareketlerini izliyorum ilk defa dışardan görüyorum ve çok güzel bı duyguuu 😍😍
Morvy Bebegimibeklerken1 bende bugün tam 18 haftalık oldum bu hafta bende hissediyorum içerde bişeyler oynuyor gibi hissediyorum hatta bazen oynadığında elimi koyuyorum elimle bile hissettim bebekmidir acaba bilemiyorum. Siz nasıl hissediyorsunuz☺️