Kadercisi ben Medicanaya gidiyorum orda yatıracaktım ama malesef doktorları yokmuş, muayeneye gittiğimde sanırım doktorum baktı böbrek falan demişti bidaha ne zaman geleyim dediğimde detaylıca baktım 1 buçuk ay sonra gel demişti 😂 memlekette tıpta yaptırdım kadın doğuma randevu aldım onlar radyolojiye sevk etti, ordan gün verdiler 2 hafta sonrası için, gittim 20 dk sürdü inceledi sonucunu gösterdim geldim 🙄