Best11 Bir tek bende mi bu sorun var bilmiyorum ama memelerim karnıma acayip ağırlık yapiyor. Normal olarak gebelikten dolayı büyüdü fakat Rahat edemiyorum sütyen takmak işkence oldu takmayınca da sallaniyo aşağı doğru iyice ağrıyor🤣 deliricem en sonunda
Serpilbb Best11 benimde büyüdüğü için sütyenler olmuyor 😂 hep evde olduğum için sıkıntı yapmıyorum 😄 sporcu tarzı toparlayıcılar var yarım atlet gibi onlar çok rahat oluyor ondan deneyebilirsiniz
BegumIscanTunc Best11 bekarken de göğüslerim vardı şimdide aynı hiç değişmedi ama biraz daha tombullasti gibi ama aynı sütyen ölçüm bedende bir değişim olmadı
Best11 Yesimmmmi karnım da büyüdüğü için karnımı cok acıtıyolar yaa duramiyorum hiç. Gebelikten önce böyle bi sorun olmaz zaten😟
Best11 Minik_kalplim_ karnımız gidince düzelir diye düşünüyorum ama daha 30. Haftadayım memeleri alıp omzumda taşıyasım var 😂
Sumeyye1134 Best11 ben de sporcu atleti kullanıyorum yoksa karnıma baskı yapıyor bebişi rahatsız ediyolar gibi geliyo 😅
ikiponcik_annesi Bende aynı dertten muzdaribim bi tane sporcu atleti aldım bende sütyen kadar toparlayıcı olmuyo ama rahat oluyo sıkmıyo he bide benim ki pamuklu değil heralde cildimde hassas kaşındırıyo vücudumu ya🤔
Best11 ikiponcik_annesi direkt sporcu diye aldıysanız onlar pamuklu olmuyor değişik bi kumaşları var naylonumsu gibi. Bence de ne kadar toplayacak ki baskı yapmaya devam eder
Nuray11 Best11 26 haftalığız aynı sorunu yaşamaya başladım zaten büyüktü göğüslerim şimdi bide ağırlaştılar daha çok karnıma baskı yapıyolar südyen desen acıtmaya başladı artık
Best11 Nuray11 benim de aynı son iki haftadır cok rahatsızım. Demirli sütyen zaten artık asla takılmiyor da hadi evde cıkarıyoruz dısarıda sorun oluyor :()
Sympktz Benimde tam tersi 17. Haftadayım ama henüz bir değişim yok hala küçükler ve boş hissediyorum göğüslerimi. Ya hiç büyümezlerse sütüm olmazsa diye korkuyorum Daha erkendir süt dolması için diye avutuyorum kendimi 😔😢😕😕
Best11 Sympktz dokturunuza sorsaydınız ama büyük memeden daha cok süt gelecek diye bir kural yok bence
ikiponcik_annesi Best11 ben iç çamaşırcıdan almış bulundum kullanımı rahat ama dediğim gibi kalitesini beğenmedim idare ediyoruz artk az kaldı zaten doğumdan sonrada emzirme atletine geçeriz 😁
Nuray11 Best11 ben evdede çıkaramıyorum malesef sporcu atleti gibi yarım olanlar vsr onlardan denicem belki işe yarar
Emirle Best11 hayatın gerçekleri canm 😊2 çocuk doğurdum emzirdim 3. Olck emzirmeden sonra zayfldm hep baya küçüldü yani ama dedğin gibi sarkıyoda 😏
gul_bf Best11 hepimizin genel sorunu. 2-3 haftadır bende pes ettim. Adı ne diye geçiyor bilmiyorum ama Penti’den toparlayıcı sporcu südyeni tipinde olanlardan aldım aşırı rahat tavsiye ederim. Bir de emzirme südyeni de önerdiler nasıl olsa kullanılacak onlardan da alabilirsiniz ikisi de çok rahat oluyor.