Asafimmm ben müslin ve 5li organik takımlardan almıştım 5 li takımların kumaşı güzel yıkadım hiç bozulmadı ama müslini beğenmedim. Bende başka markalarında müslinleri var hepsi yıkamadan sonra yumuşacık ama bimden aldığım yine sert yine sert 🤷♀️ puset örtüsü olarak kullanmayı düşünüyorum…