Asafimmm Kızlarrrr merhabaa iyi akşamlar 🌸 9 nisanda bime bebek ürünleri geliyorr güzel mi sizce hiç aldınız mı henüz hiçbirşeyim yok ordan alsammı acaba bi yerden başlamak gerek gözüme carpan mama sandalyesi , oyun halısı şimdiden almalıyım gün geçtikce pahalılaşıyor sanki 🙈
ogrencianne35 Asafimmm ben aldım yani daha öncekilere yetisebildigim kadar kumaşları güzel bu sefer daha erken giderim ben daha gormedim bakayım bi int 😂
Ebrumihrimah Asafimmm ben aldım canım 2 tane 5 li hastane çıkışı kumaşı çok güzeldi gerçekten zibinda aldım muslin çokça aldım 14₺ ebebekte 30₺ felan 😂 mama sandalyesi oyun halısı da aldım 😂 baya şey almışım bak şimdi fark ettim 😂 canım bim 😂
katipannee Ebrumihrimah müslin bende aldırmıştım eşime ama gerçekten çokk çokkk ince e bebektekiler ile alakası yok karşılaştırma bile yapılmamalı diye düşünüyorum
Gozde94 Ben reflü yatağını, anne yanı yatağını, ağız mendili gibi şeyleri topladım ıradan hep 😀 sadece buhar makinası hoşuma gitmedi etraf hep su oluyor çok kullanışsın geldi bana
Safisss Asafimmm Benim aktüele daha düşmemiş , buraya atabilirmsnz..bu hafta alışveriş yapacaktım ona göre yapayım