Cerensnl bende 3 aylık hamile iken geçirmiştim bol bol su mutlaka günde en az 2 litre için yemek yeme isteğiniz olmasa bile azda olda yemelisiniz birde dinlenmek yormayın kendinizi yatarak atlatılıyor malasef bu illet hastalık allahın izni ile atlatırsınız inşallah birde tabiki meyve mutlaka tüketin nar ,portakal ,mandalina ,avya vs.gibi çok çok önemli bu süreçte 🤲🏻