Bende 18 haftalık gebeyim covid oldum 7. Gün test verdim pozitif cıktım hafif atlatıyorum. Testi gec yaptırdıgım icin 7 gün daha karantinadayım. Benm 20 yaş dişim cok ağrıdı ve agzımın ici yara oldu. Doktorum önlem amaçlı Kan sulandırıcı iğne verdi. 3 gündür kullanıyorum ama her iğne olduktan 1-2 saat sonra kusuyorum bu normal mi?