Ladyy bulantim olmasına rağmen doktordan hao istemedim.ve 3 a yi doldurduk.bebegim şükür gelişimi önde.et vs agirnseyleri yiyemiyorum.sadece kefir ayran kahvaltılık tarzı tuketiyorum malesef. 3 ay idare ettim.4 cü ayıma girdim ve bundan sonra beslenmem iyi olması istahsizligim a iyi gelmesinicin doktoruma söyledim prilamdr 10 mg bulantı hap i ni verdi.bulanti olunca alıyorum bazen almıyorum çünkü demir ve magnezyum hap i da aldığım.icin üst ustebhap almak istemiyorum.ilk aylar ağzımı peçete ile kapatiyodum kokmasin diye zar zor yiyordum safra yada yediğimi kusuyodum. Evi bol bol havalandir gececek bu surec .bahçede yada evin onun de.temiz havada iki adım yürümek de iyi geliyor fakat sabırlı olmak lazım.bulantilar illaki olucaktir.