Kızlar 5+6 hamileyim ilacı biraz araştırdım aşırı bulantım var aslında ilaç içme taraftarı değilim ama kafamı kaldıramıyorum yiyip içemiyorum. İlaç Prospektüs de baktım. Bu kadar tutalan bir ilacın içinde bunların olması tereddüt yaşattı. Çünkü hep bitkisel, zararsız yönünde yorumlar aldım. İçinde titanyum dioksit var bebeğe zarar verir gibi, kanserojen madde var. E 421 de zararlı. E 421 karbonhidrat alkolü var. Yeni gelişim sürecinde olduğu için bebeğim aşırı tereddüt içindeyim bir daha içmeme konusunda. Bilemedim 😞 sizin görüşleriniz neler?