eda2242 Yarın doğumum var kızlar sizlerden bol bol dua istiyorum çok heycanlıyım çok korkuyorum çok tedirginim bir çok duygu var içimde 🥲 içim içime sığmıyor 🥰 beni bir sizler anlarsınız🙏🏼
black8 eda2242 Allah yar ve yardımcın olsun, kolaylıkla bebeğini kucağına al, inşallah bir zorluk hissetmezsin 🙏🏼
Hatice68 eda2242 ah canım benim bütün duygularina suan tercuman olabilirim gerçekten bende haftaya cumaya gun aldim suan başladı bende duygu karmaşası 🙈
Lulemom Ayy ne güzel keşke benimde son günüm olsaydı 😍 ben 19+1 deyim şimdiden çok heycanlıyım bi an önce ağustos ayı gelsin istiyorum 🙈 inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız 🙏🥰
Buse_124 Evlataski Allah’ım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bizlere de dua edin sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin Mevlam
eda2242 prensesannesii_ son gün gelene kadar hadi gelsin diyodum ama şimdi heycandan biraz daha olsa keşke diyorum 😂 korkuyorum 🤷
eda2242 Hatice68 gerçekten bir sizler anlarsınız çevremdekiler anlamıyor içim içime sığmıyor sağlıkla yavrularımıza kavuşalım inşallah 🙏🏼☺️
Gunes3434 eda2242 çoook güüüzel ne şanslısın 🥰🥰🥰 benim daha çook zamanım var 12 haftalığım. Hemen kavuşmak istiyorum bende yavruma ♥️
Evlataski Buse_124 amin inşallah kardeşim hepimiz sağlıkla kolay bir doğumla Salih sağlıklı bir evlatla doğumumuzu yapalım inşallah
Smnerdgn33_58 eda2242 güzel bi doğumun olsun insallah sağlıcakla al yavrunu kucağına. Ben de daha 36 yım bekliyorum heyecanla 😻
eda2242 Smnerdgn33_58 inşallah teşekkür ederim 🙏🏼 az kalmış zaman çabuk geçiyoor yaa göz açıp kapayana kadar geçiyoor inşallah sizde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰