Aaynurrr bence yapıyla alakalı ya ben mesela bi gece öyle ilk kanamam başladı acile gittim ultrason falan yaptı dedi kese inmeye başlamış diye sonra yanlış hatırlamıyosam bir gece sonra bir parça düşürdüm çamaşırıma o an anladım düşük olduğunu baya kanamam olduğu için hastanede yattım o gece sabah çıktım ultrasonda baktılar hiç parça kalmamıştı kalaaydı eğer mecbur kürtajla alıcaktı