Kızlar 8+3 günlük hamileyim bebek görünmüyordu boş kese dedi doktorum 1 hafta daha bekleyelim yoksa kürtaj dedi dün Baska doktora gittim cok kücük görunüyo dedi ama adet tarihime ultrasonda kücük cıkıyomus oda cuma yada cumartesi gel kalp atısı yoksa kürtaj dedi basına boyle bisey gelen varmı yazarsa sevinirim