MerveSglk95 Nrcncglyndrl ben adetime 6 gün varken yaptım gözükmüyordu çizgi bile guneste zor gördüm sonra beta 20 idi testi tekrarlayın regil olmazsanız ☺️
Nrcncglyndrl MerveSglk95 bakayım adet günüm 5 6 gün geçsin öyle yaparım inşallah sonra boş yere ümitlenmeyim valla güneşe filan çevirdim gözükmesi bişi daha da var gerçi adetime Allahım yüzümü güldürür inşallah
MD00 Erken yaptıysanız silik çıkar,gününüz geçti ise biraz daha sabredin 4 5 gün geçsin daha netleşir
gizemozdemir1990 Nrcncglyndrl muhtemelen gebelik yok, olsaydi cok silikte olsa cikardi diye dusunuyorum
ekoglu34 Nrcncglyndrl ayni markayla test yaptim adetten 8 gun once negatif cikti fakat adetime 4 gun kala anlasilacak sekilde ikinci cizgi cikti. Umarim gonlunuzden ne geciyorsa Rabbim hayirlisiyla yasatsin🥰
gizemozdemir1990 Nrcncglyndrl evet ama erken gebelik testi 5 gun kala tam sonuc veriyor genelde, tabi siz yine adet gununuzde yine yapin erken test veya bir kac gun gecince normal test
Nrcncglyndrl gizemozdemir1990 bne acele ettim her zamanki gibi artık adetim geçersr yapıcam o zaman negatif çıkarsa artık pes edicem