Dilekhd benim baya yükseldi kolestrolüm gebeliğim boyunca ama doktor ciddiye alınacak bir durum yok dedi. Herhangi bir ilaç tedavisi yapmadı. Sadece rutin yürüyüşlerime devam ettim. Biraz da yağı azaltmakta fayda var tabi . Doğum sonrası geçer inşallah