Dilekcnkn Dilekhd benim yüksekti ama doktorum gebelikte kolesterol önemli değil demişti hormonlar nedeniyle bazı tahlillerde yüksek çıkma ihtimali oluyormuş bir şey yapmadık çok da yüksek değildi zaten
Busraaa1919 Dilekhd benimde yüksek doktorum normal bi durum dedi sadece beyaz ekmek tüketme yürüyüş yap demişti
Dilekhd e_doga ya öylemi bende korktum bian benimde ilk defa yüksek çıktı normal di hep 35. Haftamdayım
Esekoldurengunes Benim de kolesterolüm hep yüksek çıkıyor ama doktorum hiç üzerinde durmadı bu durumun. Hatta ben kendim dile getirip sorduğumda hamilelikte yüksek çıkması normal dedi.
e_doga Dilekhd benim de yüksek normalde de kolesterol problemim var buna rağmen yüksek çıktığı halde doktorum normal demişti