Nurefe -YildizTozu- kaçıncı haftada gördü acaba benimde cift cizgim çıktı gebeligim 5+0 benim ikinci gebeligim ilk gebelik bos çıktı haliyle insan düşünüyor tabiki hersey rabbimden herseyin hayırlısı
-YildizTozu- Nurefe 5+3 te gittim gördük çok şükür haftaya da inşallah kalp atışını dinletecek 🤲. Kaybınız için üzüldüm inşallah siz de sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz
Nurefe -YildizTozu- -YildizTozu- hersey rabbimden önümüze bakmak gerekiyor inşallah teşekkür ederim duanız için