busranr06 Kızlar cok sukur hamıle oldugumu ögrendim 5+6 haftdayım. Doktor kalp atışşlarını gösterdi ama duyamadık bu nasıl oluyor acaba bilen var mı
Dilekcnkn busranr06 daha yeni atmaya başlamıştır o yüzden dinletmeye çalışsa bile çook derinden gelir duyamazsınız ama o minik kalbinin atışını gördüyseniz sorun yoktur ☺️
-YildizTozu- busranr06 şu an zararlı diye dinletmiyorlar bende doktordan geldim haftaya dinletecek gözünüz aydın bu arada 🙏
Mom0891 busranr06 ben 5+0 da gittim kontrole şuan 5+2 yim .kalp atıslarını 7-8. Haftalarda duyucaz 15 gün sonra kontrolum var doktorum geldiğinde duyarız dedi😊
2pati1baby busranr06 heh aynı benim durumum🤦♀️ Bizde 5+6 da gördük kalp atışını ,sesini duyamadı ümitli değilim dedi haftayı bekleyelim dedi.Size ne dedi ?
-YildizTozu- Mom0891 bende kontrolden geldim çok şükür ki keseyi bebeği ve kalp atışını gördük çok mutluyum gerçekten 💕
Gulsah94 2pati1baby ben 8+1 geçen hafta gittim göremedim bişey ama doktora oluşmuş mu dediğimde oluşmuş dedi devletti yaklaştırmadı ultrasonuda ondanmı acaba bana göstermedi biiey görmedim
busranr06 2pati1baby haftaya tekrar gelin dedi ama haftaya ona asla gitmeyecegim hıcbır sey söylemiyor doktor😁kerpetenle alıyorum lafı valla o yuzden yazmak istedim burayada
Nurefe -YildizTozu- kaçıncı haftada gördü acaba benimde cift cizgim çıktı gebeligim 5+0 benim ikinci gebeligim ilk gebelik bos çıktı haliyle insan düşünüyor tabiki hersey rabbimden herseyin hayırlısı
2pati1baby busranr06 ben bir ümitle bekliyorum bakalım umarım kötü sonuçlanmaz bu sefer sesini duyabiliriz🙏 İnş sizde sağa Salim kucağınıza alırsınız
busranr06 Esra1139 pekı tekrar dinlemeye gitmelimiyim sizce bi dahaki kontrole ne zaman gitsem sureklı gitmek istemiyorumda
Tulaytemurxx busranr06 Ben 8 martda hamile oldugumu ogrendim saglik ocagindaki hemsire bana 2 hafta sonra git kalp atisini duymuş olursun dedi simdi gidip boş keseyi görmene gerek yok demisti