6263826 Melikeelanur ben sonuç için Necati hocaya gitmiştim. Necati hoca bakmadı bile yanında ki gıcık kız yorum yaptı sadece. Ben hiç memnun kalmadım. Hiç ilgilenmedi doktor
Buss1 BelisinAnnesi evet benim 3 de ama 2bçkta gel dedi randevuyu veren kız acaba 1 bçkta gitsem daha erken girme şansım olur mu
Hsbsk Ozdmr06 bende bugun ilk defa gittim. Özel e gidiyorum normalde tabi ki özelde ki ilgiyi beklemiyorum ama doktor toplamda 5 kelime konusmadi benimle.. ustune birde burda mi dogum yapacaksınız yoksa tahlil için mi geldiniz dedi
Umudum_06 Bende sehir hastanesıne gidiyor ayın 29 ikili testim var e blok gebe 9 gidiyorum ıkılı testte gel dedıler orayami gidecem yine bide onerdıgınız doktor varmi arkadaslar 8 hafta 5 gunlıgüz