Ben 12. Haftadan beri Necati beye gidiyorum. Randevuyu sürekli takip etmeniz gerekiyor öyle her an bulunmuyor tabiki. Ben gidecegim zamandan iki hafta öncesinde araştırmaya başlıyorum denk geliyor. İkili ve üçlü taramamı yaptırdım. Kan testlerimi istediğim zaman yaptılar, tiroidim var düzenli olarak bakıyorlar. Detaylı ultrason için 17. Haftada gittim 22. Haftaya sıra verdiler. Randevu saatinizden yaklaşık bir saat sonrasına girebiliyorsunuz çünkü yatan hasta ve acil hastalar araya alınıyor. Detayli ultrason yapan radyoloji uzmanı oldukça kibardı. 10 dk kadar sürdü. Renksizdi. Güzelce anlattı. Video çekmek icin izin istedim izin vermedi. Sadece fotoğraf verdi. Sonuç hemen doktora gitti. Dışardaki sekreterlerden sonuç sırası alıyorsunuz hangi doktor boşsa ona sıra veriyor. Hemen sonucu alabiliyorsunuz. 25. Haftamda şeker yüklemesine gideceğim. Ordaki çalışanlar da oldukça kibarlar. Ben memnunum.