Bgun 6+3 um yarin gidicem ins bebek ve kalp atisini gormek icin..
iki kere kirmizi kanamam oldu cok korkmustum,
yaziyorum ki yasayanlar panik olmasin diye, cok sukur bisey olmadi..
bolca su icip yatiyorum..
allah herkesin hayirli dileklerini nasip etsin..😇