MTKutay Selam kızlar. Bir yerde doğum yaptıktan sonra bebeği daha hiç emzirmeden soğanı ortadan ikiye bölüp göğüse sürülürse eğer hiç göğüs yarası yaşanmayacağı yazıyordu. Dogumuma 8 gün var konuyla ilgili bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi
Arven MTKutay Evet doğru bizede gebe eğitimlerinde ebe hemşire söylemişti göğüs yaralarına birebir dedi ama sürdükten sonra emzirmeden temizlemen gerekiyor
Enesefe Aynen bende duydum ama bana diyen kişi hemşireler gormeden yap dedi yoksa kızıyorlar dedi bakalım o gün gelsin hayırlısı ile dogum yapayim yapacağım bide sut u artiyormus
Arven MTKutay Soğanı rendeleyip pamuk yardımıyla suyunu göğüslerine sürüp biraz bekletip yıkımak yeterliymiş ciddi anlamda oluşan çatlak ve yaraları hemen iyileştiriyormuş hatta bende onunla çare buldum demişti
MTKutay Arven anladım ama benim dediğim daha hiç yaralar oluşmadan emzirmeye başlamadan sürün yaziyordu yani bu işlemin hastanede yapılması lazım ama rendeleme filan nasıl yapılır ki hastane de
Arven MTKutay Yaralar oluşmadan kökten kullanırsanız zaten hastanede bir aksilik olmazsa 1-2 gün kalıyorsun maksimum eve gelince denemeye başlayabilirsiniz
Cenkerim MTKutay canim gecen hafta saglik ocaginda egitim vermeye gelmis bayanlar vardi onlar kesinlikle surneyin dedi anne karnindaki koku ile gogus ucundaki koku ayniymis
Cenkerim MTKutay duydugma gore metal degdirmeden bisiyle eziyosun suyu cikcak kadar sonra suruyosun ama bize saglik ocaginda yapmayin dediler
[silindi] MTKutay bunu bende duydum ama doğruluk payını bilmiyorum kuzenim yapmıştı yara olmadı sanırım 🤔