Kızlar bugün kontrolümüz vardı kendi isteğimle sezaryen olacağım, günümüzü de aldık normalde 21 Nisan 2021 istiyorduk ama Nst de hafif sancım çıktı o günü beklemeyebilir dedi doktorum 17 Nisan 2021 Cumartesiye gün aldık saat 9′a ❤️ haftaya tekrar kontrolüm var sancılara bağlı sezaryen tarihi öne çekilebilir ama böyle seyrederse 17 Nisan kesin dedi ben çok heyecanlıyım tam 17 günüm kaldı, sizin tarihler neler?🎈