Benimde dün çatı muayenem oldu ama benimki zor geçti arkadaşlar doktorum elini çektiğinde kanları görmem ile bir kaç saniyelik şoka girmem bir oldu 🙈ama kesinlikle herkesin bir değil bunu moralinizi bozmak için demiyorum bende derin nefes aldım rahattım gayet ama okuduğum ve beklediğim gibi bir durumla karşılaşmadım her ne olursa olsun bebeğin sağlığı ve bizim için yapılan bir işlem olduğu için bence kendinize hep Bunu söyleyerek rahatlamaya çalışın sonuçta bebişlerimize kavuşmak için bu durumları yaşıyoruz ve bu anı yaşamak isteyen bile bir sürü kişi var hiç canınızı sıkmayın☺️