Bugün sabah 37+5′te çatı muayenem oldu. Çok korkmuştum bazı başlıklardan ama gerçekten çok acımıyormuş. Normal vajinal muayene gibi. Normalde muayenelerde bile kendini kasan biriyim. Doktorum eldiven takıp eline jel sürdü. Bana sadece derin nefes almak kaldı. Bütün muayene bir dakika sürmüştür belki. Doktorum kanaman olabilir dedi ama henüz olmadı, olur mu bilmiyorum. Muayene bitince daha zor olmasını bekliyordum teşekkür ederim dedim doktoruma. Sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım. Doktorum Eskişehir Acıbadem Hastanesi’nde Mine İnan.