Biz kızıma 9-18 almıştık.4 yaşına kadar kullandı.Sığmama gibi bir sorun olmadı fakat koltuktan sıkıldığı için oturmak istemediğinden sonrasında kemer aldık o şekilde devam ettik.Araba koltuğunun bence yatar pozisyonunun olması bebeklik dönemi için çok önemli.Biz güvenlik ve yatar pozisyon durumuna bakarak almıştık koltuğu.Şimdi de allah nasip ederse oğlum kullanacak artık☺️