Anneler oto koltuğu araştırıyorum kafami karıştıran bir durum var. Şimdi bebek doğduğunda o koyacağımız puset var onlarda kaç aya kadar yatıyorlar ? İnternette fiyatlara bakıyorum aşırı pahalı e birde bebek büyüyünce ona sığmayacak tekrar diğer boy almam gerekecek. 0-13 kg olanlar yeni doğan bebekler için sanırım şu elimizde taşıdığımız. Birde bunların kimisi elde taşıma amaçlı kimisi de oto koltuğu olarak kullanılıyor. Bu küçük olan pusetler kaç aya kadar kullanılıyor komsumda varmış bana verecek eski bir model ama 4 5 aylik olunca diğer koltuklara gecebileceksem almayı düşünmüyorum. 9-18 kg alayım diyorum Bunlar 4 yaşa kadar kullaniliyor sanırım. Birde 9-36 lar var onlar ney valla kafam çorba oldu aracımız var bende doğumdan kısa süre sonra kursa gidip ehliyet alacağım koltuk şart ne yapmalıyım akıl verirseniz ?