Fadime_56 öyleyse bekle biraz daha kanaman olmadığı sürece düşük te olmaz inşallah bebeginde ilk olduğu için hareketleri bazen geç hissedilebiliyor. bol bol dinlen elini karnını koyup salavat çekebilirsin kuranı kerim okuyabilirsin bende hareketsiz olduğu zamanlar korkarım öyle yaparım🌸 inşallah sağlıcakla alırsın kucagına stres yaparsanda bebegin hissedebilir üzülür🌸 dayanılmaz sancıların olursa öyle git bence hastaneye çok uzaksa. iyi günler🌸🥰