19+4gunluk hamileyim pazartesi günü 19hafta 2gunluktu baya kımıldadı karnım gerildi falan iyice hissetim hareketleirni ama dün sabah uykudan korkarak uyandım dünden beri oğlum kimildamiyo normalmi köyde yaşıyoruz sürekli hastaneye de gitmek istemiyorum dün bugün bal yedim yine kimildamiyo normalmi sizce sürekli kımıldamaz mi birde 1hafdadir sancim vr doktora gitsem bile düşük tehliken vr yapcak bisey yok diyolar endişeleniyorum sizce normal mi hareket etmemesi