serenty_123 ahahha cok iyi, ben korkuyorum yapamam. Bizimki biraz değişik. Normalde kendi veterinerimiz bogazına kadar sokup bırakıyor. Mecbur yutkunuyordu. Farklı bir vet e götürmüştüm bir seferligine agzına bırakmıs agzını kapamıs yutkunsun diye. Bizimki nefesini tuttu, öyle degişik Bi hayvan. Yutturamadılardı. Köpürdü cocugumun agzı, cok korkmuştum o gun.