Merhaba, 3 haftadır sadece göbeğimde kaşıntı var ama öyle böyle değil doktor kolestazdan şüphelendi ama tahlillerim cok şükür temiz çıktı. Göbeğime birşeyler değince kaşıntı artıyor, doktor bunun Alerjik olduğunu söyledi 3 gün allerset tablet kullandım sonra kestirdi doktor devam ederse kullan dedi ama nede olsa ilaç yani kullanmak istemiyorum. Böyle bir durum yasiyan var mi siz neler yaptınız ilaç yerine alternetif olarak?