Dfnmhmtylmz Benimde 22 haftamda gelmeye başladı 36 haftama girdim hala geliyor hiç bir zararı YÖK kimisinin önceden gelirmiş kimisinin Doğumda sonra herkesin hormonlarından kaynaklanıyor Muş ilk ağız sütü gelen sıkmayın diyorlar
UluElif Emel29 bende gögsümü kapıya çarpmıştım bir damla falan süt gelmişti 1 ay geçince aynı gögsümden sabah uyanınca bir kaç damla leke gördüm sizde kaşımış veya üzerine yatmış olabilirsiniz
Belinayinannesi19 MbsN herkesde farklı 28 haftalikken sol göğüsumde olmuştu 37 haftalikken de sağ gogusum de oldu yani şimdi ikisine açık ikisinden de geliyor 😆 38+4uz
Rasev Emel29 ozaman sende normal canim o haftalarda olmasi bende daha 12haftadan geldi korkuyodum dokdoruma sordum 25-30haftadan gelmesi normal ama sen yinede korkma oluyo oyle seyler