Esekoldurengunes en iyisi bende hiç perinatologa gitmeyi düşünmüyorum. Kendi doktoruma her ay düzenli olarak kontrolle gidiyorum, gittiğim zaman da ona ölçtürürürüm. Neler neler diyorlar Rabbimin izniyle bebekler sağlıklı doğuyor. O yüzden Rabbim bilir ona buna gitmeye gerek yok diye bende düşünüyorum. Buranın dışında yotubeden de bir çok yorum okudum ve büyük bir çoğunluğu düştüğünü söylüyor. İnşAllah tüm hamile olan anneler ve bizler de bebeklerimizi, yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alırız