Melisacaaglar aynen oyle bende kullandim iğnesini haftada 1 gün oldum 3 tane iğne bende de rahimde kasilma varmış ben farketmedim usg de çıktı ne yapsaydım kullanmayıp doğum mu başlasaydı ağzı olan konuşuyor maalesef hadi benim 2.gebeligim ve öyle ciddi bir riskim de yok ve inanmıyorum bu tarz insanlara ama bebegini kaybetmiş,riskli gebelik yaşayan ve evhamli olan bi cok insan var gerek var mi insanı tedirgin etmeye