Sema05 Sulearas yok cnm korkma hiç Allah’ın izniyle bol bol oku. Suyu fazla iç en az 3 litre hareketide artıyor
Fadimeanne Sulearas 17 haftayım bende hissediyor muyum onu bile anlayamıyorun sizin gbi bende bazen tedirgin oluyorum ama doktor yanından cıktım bugun sağlıklı şükür endişe etmemeni dilerim
Momozy Haftada bağırsak hareketi gibi hissedersiniz onu da nadiren. Endişelenmeyin küçük olduğu için düzenli hiseetmemeniz çok normal.
Pelin__1 Sulearas Bak ben dün gündüz hiçbir hareket hissetmedim. Gece saat 1de uyanmıştım pıtır pıtır oynuyordu içerde demek ki geceleri uyanıyor bu minnoş dedim
Ozlemyuksel58 Sulearas bu haftalarda daha çok uyuduklarını. Gecede siz uyurken bebişin hareketli olduğunu diyolar ama canım