Asel_678 vuslatim34 Yok canım denemedim tedavi ile.oluyor çocuğum ama nedendir bilmem hep.bi sıkıntı çıkıyor
Asel_678 vuslatim34 ilk önce sadece klomen 3 ay öyle tedavi gördüm.sonra femare klomen çatlatma iğnesi o şekilde hamile kaldım.ama.bos gebelik oldu bu ay da klomen femare ile yumurta büyümedi menopur iğnesi çatlatma iğnesi oldum yine olmadı maalesef
vuslatim34 Asel_678 hmm bende klomen çatlatma oldum tutmadı sonra aşılama oldum oda tutmadı. Bakalım bz ne zaman hamile kalacagız