Ben mayıs ayında adetim 3 gün geçti test yaptım ve hemen 2 çizgi belirgin oldu sonraki sabah yaptım hafifleşti sonrasında kanamam oldu ve hastaneye gidip kan verdim değerim 7.2 çıktı ve kimyasal gebelik yaşıyorsunuz dedi aslında o gebelikten sayılmıyor internette daha açıklayıcı olarak anlatıyor uzmanlar canım istersen bi bak bende önce bilmiyordum çünkü ama kimyasal gebeliğin vücudum gebeliğe hazır sinyalidir unutma