Kızlar Merhaba,
Bu ay Klomen tedavisi gördüm.Adetin 13. Gününde solda 18 mm ve 19 mm yumurtalarım olmuş çok şükür. Dün Ovitrelle iğnemi oldum.Doktorumun verdiği saatleri değerlendiricez bakalım ☺️ Yarında Duphastona başlıyorum.Dokrorum Duphaston bittikten 1 hafta içinde adet olmazsam test yapmamı söyledi.Bu ay benim gibi bu süreçten geçen yada bu şekilde gebelik elde eden arkadaşlarım var mı acaba ?