Merviscim evet sağol içim rahatladı. Bazıları doğuma kadar kanarmış, sanırım öyle olacak.iğne hiç verilmedi bana. Vajinal olarak fitil kanamam olduğu için işe yaramaz dedi, kanama bitince fitile geri dön şimdi ağızdan al dedi. Bir de ben normalde çok dikkat ederim su çok içerim, her idrardan sonra yıkar kurularım. Enfeksiyon olma sebebim fitili, aman düşmesin diye iyice ittirmemden kaynaklı. Bir haftadır koyarken canım yanmaya başlamıştı. Meğerse enfeksiyon olmuşum.