Tugbayilmaz-_-53 Merhaba arkadaşlar, hamileliğinin 24. Haftasına yakın olan devlet memuru olanınız varsa bir şey sormak istiyorum. 24. Haftaya girildiği anda mı izin alıyor 24 hafta dolunca mı?
Baloglum20 Esincil Nasıl yani 32+0 da görev basin32 dede yasal olarak izinli degilmiyiz yine izin alamiyormuyuz 🤯
Tugbayilmaz-_-53 Şimdi ben 22+7 deyim bunun anlamı yarın itibariyle 23 doldu ve 24ün ilk günü değil mi? Çünkü 24+0 aslında 25. Haftaya girdiğini göstermiyor mu?
Bibebisgordumsanki Tugbayilmaz-_-53 hayır canım 22+7 degil 22+6 oluyor sonra 23+0 a geçiyorsunuz. İdati izne de tam olarak 24+0 olduğunuzda ayriliyosunuz. Benim pazara denk geliyordu pazartesi 24+1 olunca ayrildim. Doktordan 24 haftalık gebedir diye durum bildirir raporu almalısınız.
Esincil Tugbayilmaz-_-53 hayır canım mesela şimdi uygulamada 23 hafta 4 gününde yazıyor diyelim 24 hafta yazdığında al ver iş yerine 24+1 de olur ama 24. Haftayı doldurup alma haftan gitmesin.
Tugbayilmaz-_-53 Ben okul müdürüme sordum 24. Haftadan itibaren yazıyor genelgede yani 24 e girdiğin an alabilirsin hocam dedi o yüzden kafam karıştı
Tugbayilmaz-_-53 Esincil Uygulamada 22+6 yazıyor altında da 23. Haftanız içerisindesiniz yazıyor. Yarın orada 24. Haftadasınız yazacak o kafamı karıştırdı. O yüzden ben bu hafta izne ayrılırım sanmıştım ayrılamıyorum doğru mu :(
Meltem2611 Tugbayilmaz-_-53 canım. Bazı doktorlar 23 ünde de 24 haftalıktır diye durum bildirir raporu verebiliyor. Bazıları 25 te de. Sürekli gittiğin doktora git sor ne zaman 24 haftalık durum bildirir raporu verebilirsiniz bana diye. Anlatırsın 24 haftalık idari izin meselesini genelde haberleri oluyor zaten.
Tugbayilmaz-_-53 Meltem2611 benim her zaman gittiğim doktor istanbulda ama ben rizede görev yaptığım için herhangi bir devlet hastanesinden alacaktım. Bir arkadaşım da 23+1 de ayrıldı. Bende sandım ki herkes de durum bu
butterfly_ Tugbayilmaz-_-53 bende sormuştum insan kaynakları bana dilekçe yaz dedi ve 24 haftalık olduğuna dair belge vermen gerek dedi uygulama vs ile olacak iş değil doktor verecek bu belgeyi 24+o da kabul edilir
Meltem2611 Tugbayilmaz-_-53 canım benim mesela devlet hastanesindeydi doktorum. Bebeğin gelişimine göre 24 haftalık olunca vereceğini biliyordum. Sonra normal kontrole gidecektim randevu yoktu doktorumun ben de özele gittim normal kontrol için. 24 haftalığı. Sordum doktor direk benim adet tarihime göre hesap yaptı benim de normalde adet tarihim bebeğime göre bir hafta geride. Sonra tam 24 haftada randevu buldum kendi doktoruma bebeğin gelişimine göre 24 haftalıktır durum bildirir raporu verdi. Yani özeldeki doktora göre bir hafta erken ayrılmış oldum izne.
Cankizimmm Ben 24+2 de almistim doktor kontrolüm öyle denk gelmişti 24+ 3 de işyerime raporu verdim bı sorun olmamıştı
Tugbayilmaz-_-53 Meltem2611 öncelikle detaylı yanıt için çok teşekkür ederim. O zaman ben ne olur ne olmaz yine gideyim mi doktora? Çünkü gerçekten zorlanıyorum eşim istanbulda ben evlendim hala annemle babamla başka şehirde
Meltem2611 Tugbayilmaz-_-53 ben de zorlanıyordum. Onun için gün sayıyordum bir hafta bir haftadır dinlenmek çok iyi geliyor hamilelikte
Meltem2611 Baloglum20 24 te idari izin. 32de oe çalışamaz raporu alıp doğum iznine ayrılıyorsun. Normal doğum iznin başlıyor. Ama 32 de çalışabilir raporu alıp çalışan da var doğum sonrasına izin eklensin diye öyle duydum ben.
Tugbayilmaz-_-53 Meltem2611 hamileliğimi çok kolay geçiriyorum ama eşimden ayrılığa dayanamıyorum istifayı basmamak için derin mücadele veriyorum😃
Baloglum20 Meltem2611 Evet bende öyle biliyorum öğretmenim bende iş basi diyince şaşırdım 😊 Umarım bubsistem hep böyle devam eder.İnsan gerçekten 6.aydan sonra çok ağırlaşıyor ilkinde çok zorlanmistim ben ayakta tüm gün bel ağrısı.Bubda rahatım oh dedim değişmezse 🤭