Emine006 Kimkibu erken değil oluşsaydı ilk 3 ayda belli ediyormuş kendini sonra hafif görünebilir belli
Filiz161 Emine006 ilgisi olduğunu düşünmüyorum oğlumda göğsüme kadardı çizgi şimdi yine hamileyim o da erkek ama göbek deliğini geçmedi
bebegamin1 Emine006 cinsiyetle bi ilişkisi olduğunu zannetmiyorum ben ,esmer bayanlarda genellikle bu kararmalar oluyor doğumdan bi süre sonrada geçiyor 😊
[silindi] Merhaba bende bugün 5+0 oldum göbek deliğimden kasıklarıma kadar çok belirgin bir çizgi oluştu. İlk gebeliğimde olmamıştı. Ne anlama geliyor acaba gerçekten🧐😊
Mlk8 Emine006 o çizgi bizde normalde de var olan bir çizgi ama hamilelikte hormon artışıyla belirgin hale geliyor. Hamile olmadan önce göremiyoruz oyuzden. doğumdan sonra da yine eski haline dönüyor
Alize1 Emine006 benim ilk hamileliğimde oldu erkekti şimdi yok 4 buçuk aylık oldu ama hala yok kız bebek buda
rukiyeeefeee oğlumda baya koyu kahverengiydi şimdi kızımda hafiften var oğlumda göbek üstüne çıkmıştı kızımda göbek üstüne çıkmadı henüz
Morvy Emine006 kaç haftalıkken çıkıyor acaba? Benimki kız bebek henüz öyle birşey yok ve yarın 18 haftalık olacağız🌸
senell her şeyi cinsiyete bağlamayalım, okuyalım öğrenelim😊 https://www.google.com.tr/amp/s/www.gebe.com/hamilelikte-gobek-cizgisi-linea-nigra-ne-zaman-gecer/amp
Melekmelekk Kbra76 Benim de kızım olucak. Göğüs altına kdar gelen çizgim var cinsiyetle alakası yok galiba
Serapt Emine006 göbek deliğimden aşağıda oluştu benimde oglusum olacak sağlıklı olsun önemli olan o 🤗
Mlk8 Emine006 kayboluyor merak etmeyin 2.gebeligim suan ilk gebeligimde cok erken başla ve baya koyuydu doğum sonrası hemen geçti şimdi 2.gebeligim yine ayni baya belirgin😊